lørdag den 6. november 2010

Oktobers superblogger

Hej allesammen.
her vil jeg vise jer hvad der er sket i oktober.

Bonez kom tilbage alle ledte efter ham. men en dag kom max og tog hans maske af det var bare carl caruso. han lavede numre med os. og så kunne man spille sten saks papir mod ham og vinde noget. der var fest i en hel uge nede i under vans skolen.
der var et fransk ridder kostyme til piger og drenge men pigerne var mere øøøhhhh jeg kan ikke helt forklare det men det var ikke rigtigt ridder tøj det er nermest noget gammel dags tøj af en art til piger. og så var det jo også de franske middelalder kostyme og de var faktisk rat pæne men det var også piger og drenge. der var også guldpanda dag som alle elsker hvor man kan hygge. og så gjore de også klar til halloween festen.
og jeg har været rigrtig meget sammen med Miccel  chattet væretpå rastorang og skulle lige til at spørger om han ville være min nk men han havde alerede en og han skulle logge.
og øøøøøhhhhh der er også noget  meget flot tøj fraaaaa polen men jeg hved ikke helt hvad det forstiller der er mange der har rappet og jeg tror nok også de danske designs kom i oktober i hver fald det ende og så var det profferser brokwoom der havde lavet så man kunne bruge gåde maskinen igen på en computer.
så er der jo også det andet sæt fra danmark i kataloget der var også tøj fra holland og man kan spille mod hinanden i kamp løb med sine pokopets og man fik ugler og endnu et sæt tøj fra holland. the smashing pancaks kom og der var jo også max fødselsdag og fødselsdags gaver til max.
der har været helt vildt mange quizzer og der er mange pandaer der hygger sig  og øøøhhh   the smashing pancaks kom og det har jeg sagt men man kunne jo davnload deres sange er det ikkke bare fedt.

så nu kan jeg altså ikke finde på mere.
håber Ella og Max ser det.
hold humøret højt
jeres stillestinne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar