søndag den 31. oktober 2010

Halloween

Hej alle sammen. I dag er det Halloween. Er det ikke bare fedt?
Det synes jeg. har i været ude og rasle? det fik jeg desværre ikke gjort. for min mor synes det var for mørlt. Iaterrende hun skulle have lavet en hekse hat men hun nåede det ikke. og der var nogen der bakkede på vores dør jeg tror nok det min kæreste i virkeligheden. men jeg så det ikke for jeg var i dårlig humør. så jeg så det ikke.
men har i haft en uhyggelig dag ?????
vil i se et Halloween billede? når men her kommer det


Se billede i fuld størrelse



blev i forskrækket?
synes i ikke det er et uhyggeligt græskar?
når jeg synes ikke helt men det kunne jo være i synes.












men hvis ikke i vil se et uhyggelig væsen der kvæler folk skal i ikke se rasten af indlægget og for rasten  det er sidste dag af den spicael uge. når men nu kommer billedet.

Se billede i fuld størrelse


var det så uhyggeligt. håber ikke det var for uhyggeligt.















hold humøret højt
stillestinne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar