fredag den 29. oktober 2010

hvilken drage skal jeg ha

Hej alle sammen idag var jeg til halloween fest på friteren og nu vil jeg nermest lave en halloween fest her hvis jeg kan finde de rette ting. husk på søndag ha græskarende tændt ha jeres kustymer på og ud af ralse og en ting till fyre den max af.
glæder i jer ikke helt vildt?
har i læst Elizas blog om dragerne?
jeg vil også gerne ha en drage det skal være en ild drage og den skal hedde Drakula


Se billede i fuld størrelse
så i skal vælge hvilken en jeg skal ha
så jeg finder nogle drager så skal i jo vælge i en afstemning
nummer 1

nummer 2
Se billede i fuld størrelse










Se billede i fuld størrelse


nummer 3




                     nummer 4  
Se billede i fuld størrelse

                 










Se billede i fuld størrelse

                  
nummer 5








Se billede i fuld størrelse
                              




nummer 6


Se billede i fuld størrelse
                                          nummer 7            








så skal i vælge hvilken en i synes jeg skal ha i en afstemning.
hvis i er i tvivl så skriv i en kommentar.
hold humøret højt
stillestinne.        

Ingen kommentarer:

Send en kommentar