onsdag den 27. oktober 2010

gåde konkurrence

hej allesammen nu kommer der en gåde konkurrence. det er noget nyt
det gælder om at jeg siger nogle gåder og i skal svare på em i en kommentarer og konkurrencen lukker fredag kl. 16:00 her kommer gåderne

  1. foran som en gaffel midti som en tønde og bagi som en kost kender du mig?
  2. to indgange til huset og når man er ude med fødderne er man først rigtig deri
  3. hvem er det der går ud hver dag og bliver dog stadig hjemme
  4. hvad er det der går og går og alrig kommer videre
  5. hvilket dyr er det stærkeste?
  6. hvem er det som har tænder men ikke kan tygge med dem

det var gåderne gjore dem så lette i kan gør det så godt i kan man hvis i ikke har alle rigtige så er det lige meget for hvis i er de eneste vinder i
håber ikke de var for svære.
og nr. 6 er der 3 svar men bare skriv mindst 1.
måske er 2 lidt svær så jeg giver en lede tråd det starter med b
og nu til præmierne jeg laver et indlæg og jeg bliver fast læser men hvis jeg alerede for i et ekstra stort indlæg.
hold gåde humøret højt
stillestinne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar