lørdag den 4. december 2010

HVORFOR? HVORFOR?

Hvorfor for jeg alrig kommentarer?
er det fordi jeg har en dårlig blog?
er det fordi jeg har en kedelig blog?
er det fordi jeg har for lidt afstemninger?
er det fordi jeg ikke er den rette type til at ha en blog?
sig i en kommentar hvorfor i tror jeg ikke for kommentarer.
men gad vide om i over hovdet vil give mig en kommentar.
hilsen lidt sure stillestinne som ikke lige  nu kan holde humøret højt.
ps hvis i leder efter fødselsdags konkurrecen er den lige før det her indlæg.

1 kommentar:

  1. hej stillestinne

    jeg tror at det er fordi du ikke skriver så tit pandaer vil nok helst se en blog hvor man sk´river næsten vær dag men jeg ser din blog den er jo på min blogliste så kan jeg se hvornår du skriver nye indlæg

    kæmpe pandakram
    mia

    SvarSlet