fredag den 24. december 2010

i vil vidst aldrig høre fra mig igen.

Hej allesammen jeg tror jeg aldrig nogensinde skriver på bloggen mere for panfu og panfu bloggen og alle andre blogge og min egen er KEDELIG så jeg stopper bloggen men måske om lang tid kan det være bloggen bliver startet op igen. men kun måske. og undskyl mia du for altså ikke dine kommentarre på hvert indlæg alligevel.   Men i kan kun finde mig på moviestarplanet hvor min person hedder Daniel135 jeg hved godt det er et drenge navn men jeg ville gerne være en dreng inde på det. og jeg har fundet ud af hvor mange folk fra panfu der spiller det her er bare dem jeg hved: Miccel han hedder miccel100 festMille hedder festMille og jeg tror chok har en jeg er ikke sikker eller så var det Eliza en af de 2 eller dem begge. og så ved jeg ikke flere men moviestarplanet som bliver kaldt msp er meget sjovere.
hold humøret højt
stillestinne.
ps stop panfu og panfu bloggen og begynd msp.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar