søndag den 5. december 2010

nu hved jeg det.

Hej alle sammen nu ved jeg hvorfor jeg ikke for så mange kommentarer. Mia sagde i en kommentar: hej stillestinne jeg tror at det er fordi du ikke skriver så tit pandaer vil nok helst se en blog hvor man sk`river næsten hver dag men jeg ser din blog jo på min blogliste så kan jeg se hvornår du skriver nye indlæg kæmpe pandakram mia
og det er jo en god forklaring. synes i ikke det? nå men foresten min fødselsdags konkurrence slutter på onsdag kl. 18.00 og jeg tjekkker gaverne på torsdag men jeg har glemt præmierne nu siger jeg dem: første pladsen i weekenden altså lørdag eller søndag og måske kun fredag vil jeg læse hele bloggen og gi en kommentar til hvert indlæg. og anden pladsen man for sit hel egen indlæg hvor der står om bloggen og om pandaen.

det er de bedste præmier jeg har givet i verden i en konkurrence men det er jo også begrund af fødselsdag. men det er kun måske anden pladsen kommer det er kun hvis der er mange med.
hold humøret højt stillestinne. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar