lørdag den 4. december 2010

fødselsdags konkurrence

hej alle sammen. jeg har ikke været computeren så meget fordi jeg har haft travlt i november at jeg næsten ikke havde tid til at skrive og jeg siger "undskyl" med sørvelig stemme.men jeg tror heller ikke så meget jeg har tid i december men i må ikke lade være med at læse min blog. og foresten jeg har fødselsdag på onsdag. er det ikkke FEEDT? jo det er det. så hvis i har en blog vil du så ikke skrive at jeg har fødselsdag på onsdag pliiizzzz vil i ikk nok. det vil være mig en stor ære. men jeg skriver ikke på bloggen på onsdag men jeg tror jeg gør torsdag eller  en anden dag i ugen. nå jeg må videre jeg skal skrive kommentarer så pandaer læser min blog igen. og selv følgelig også det med min fødselsdag. gad vide om nogen laver en fødselsdags gave på sin blog. aha en ny konkurrence den gælder ud på man laver en flot fødselsdags gave på sin blog hvor man kan skrive noget og hente billeder fra internetet. og bag efter i har gjort det skal i skrive i  en kommentar på min blog hvor der cirka står

Hej stillestinne.
jeg har en gave til dig på min blog.
min blog er ___bloggens navn altså på panfu blog listen____
pandakram ___pandaens navn____

og så kigger jeg på alle bloggene der er med i konkurrencen.
hold humøret højt
stillestinne. 

1 kommentar:

  1. hej stillestinne

    jeg har en gave til dig på min blog jeg har ikke lavet den endnu men skal til at gøre det men hvis du gr ind på min blog og gaven ikke er der så er det fordi jeg ikke havde tid men jeg lover jeg laver en gave inden på onsdag

    kæmpe pandakram
    mia

    SvarSlet