søndag den 19. september 2010

den glade lille pige og hendes ven kabidel 1

Hej alle i søde pandaer nu il jeg lave en historie om panfu jeg selv finder på hvergang jeg skriver noget i historien er det et helt kapidel
når men ny begynder historien den hedder  den glade pige ig hendes ven kapidel et
når jeg bruger denne farve er det en der hedder Sarajf der siger noget og hvergang jeg bruger denne farve er det en der hedder Eliza.
når men nu begyndr historien

kapidel 1  Sarajfs nye ven

Der var engang en pige der hed Sarajf hun havde ingen venner hun var en trist og alene pige hendes mor rejste hele tiden om året og er ca. kun hjemme i tre uger i alt
og hendes far er død og hendes mormor og  morfar sover hele tiden (kedeligt)
men en dag sage Sarajf Mormor jeg går uden for og måske helt henne i byen  mormoren svarede bare zZzZz øøhh okay ZzZzZzZ
og så gik Sarajf uden for der mødte hun en pige der så rigtig lege syg ud altså en der legede med masser hendes 15 venner Sarajf gik hen til pigen og sage Hvad hedder du
pigen sage Jeg hedder Eliza hvad hedder du ???? Jeg hedder Sarajf  Svarede hun
og hun sage Skal vi være venner Jaja du ser også rigtig sød ud.
så gik de hen til legepladsen satte sig hved gungen og sage alle mulige ting til hinanden
Hvad skal vi lave ?? Det ander jeg ikk har du en ide?
skal vi gå hjem til mig?? Jaja jeg ringer lige til min mor om jeg må
så ringede hun og sage i telefonen
Hey mor må jeg godt komme hjem til min nye ven ??? Hvad hedder hun sage moren
Hun hedder øøhh Sarajf sikke et smukt navn sage moren
Jaja men må jeg??  Jaja det må du godt min skat!!

Så gik de hjem til Sarajf og legede

det var første kabidel jeg laver andet kapidel en anden dag.
hold historie humøret højt
stillestinne.

1 kommentar:

  1. hej Stillestine
    har sletet kommentaren og du må gerne skrive i et stykke tid men ikke for altid men et spørsmål hvordan skal jeg gøre med din e-mail
    svar på et eller andet inlæg på min blog

    Panda Kram
    Sarajf

    SvarSlet