fredag den 24. september 2010

Dyre pasning på bloggen

Hej alle sammen nu vil jeg sige hvad dyrene skal her på bloggen en gang og dagen

vi starter med Felix som er ræven:  Han skal hoppe fire gange og skal have at man har blomsten henne hved hans ansigt i 13 sekunder eller mere og han skal have to bøffer om dagen
Pinky som er grisen: skal mudre sig helt til med mudre og så skal i vaske hende og hun skal have tre æbler
Franky som er fisken skal have 3 drys foder
Pete som er pingvinen: skal ha seks fisk og en svømme tur ps hvis du ikk hved hvordan den for en svømme tur så skal du bare trykke nogle par gange.

det skal  i gøre engang om dagen hvis i altså har tid.
hold  det søde dyre liv højt
stillestinne. :-) ps hvis der er nogen der vil dele blog med mig skal de sende i en kommentar at man vil og ens e-mail adresse så skal jeg prøve og se om jeg kan.

1 kommentar:

  1. hej IND PÅ MIN BLOG OG VÆRE MED I MIN NYE KONKURRENCE MAN KAN VINDE FEDE PRÆMIER min blog hedder andreasc´s blog hilsen andreasc

    SvarSlet