onsdag den 29. september 2010

Lille vigtigt indlæg

Hej allesammen her kommer et lille vigtigt indlæg for jeg vil gerne vide hvor mange der læser min blog.
alle dem der læser min blog skal vare med i min afstemning hvor der står
Hvor mange tror i læser min blog? der skal i gætte hvor mange og når afstemningen så er færdig finder jeg ud af det og siger det til jer der ude.
og vil i gerne hvide hvordan man siger hej på røver sprog det er lig som dansk det staves bare anderledes Hej= Hohejoj og Jeg= jojegog  hvis i tror i hved metoden så skriv i en kommentarer.
hold humøret højt
stillestinne.

2 kommentarer:

  1. hej stinne jeg har lagt to komentare på inlægget sarajf ven kapitel to og jeg vil rigtig gerne have at du læser de komentare for de kan måske virke lidt sure men jeg er MEST KED AF DDET :( :( :( :( (snøft) er det en besked på at DU ik vil være MIN ven mere? var er den historie som du har ksrvet en bedsked om at du ik gider at være venner?

    SvarSlet
  2. hej Stillestine
    jeg tror medtoden er sådan at hvis jeg skal skrive Sara så tar jeg det første bokstav og setter et o bagefter sådan her So og så skriver jeg Sara SoSara og så tar jeg det sidste bokstav og setter o forand så ordet ser sådan her ud SoSaraoa ikke

    Panda Kram
    Sarajf

    SvarSlet