torsdag den 23. september 2010

Sarajfs nye ven kapidel 2

Hej alle sammen hvis i g¨r nogle par indlæg tilbage ser i  Sarajfs nye ven kapidel 1 men nu laver jeg en  kapidel 2 så husk hvilke farver de taler med  Sarajf taler med øøøhhh jeg tror nok det var denne her farve og Elizas farve tror jeg var alle mulige forskelige grønne farver
Når men nu begynder historien


 kapidel 2 den mistede ven og den nye ven.
Da de så var gået hjem til Sarajf og lege  sage Eliza Jeg kedder mig har du ikk noge spænde lege tøj eller en sendsyg voldig/krimi film for jeg keddeeeeeeerr mig du har ikk nogen spænde her i  huset.
Sarajf begynde at græde og sage Jamen du er min først ven nogen sinde så kunne jeg lig så godt indtet lege tøj ha og jeg kan ikk lig vold og så er her noget vold i huset det først ord Eliza sage var Hvad er det og hvor er det sig det jeg tranger til vold Sage hun helt idiotisk og så siger Sarajf Min hund er en helt vild boxer Ps boxer er hunden slags ikke sådan at han går til boxning hvis i troede det og så sage Eliza Fedt fedt fedt er den helt  sygopatisk og slår?????? ØØhhhhh kun hvis man vækker den hvis den sover tungt og vil være i fred sage Sarajf Fedt men hvor er den??? og hvad du om den sover tungt????
Ja jeg hved den sover tungt og den er ude på græsset i haven Sage hun Og ja jeg er ikk helt sikker på den er i græsset Viskede hun  imens hun mumlede og Eliza sage Hvad  sage du ???? Ikk noget Blev der svaret  så gik Eliza ud på græsset i haven så så hun hunden sov hun skønde sig der hen hun vækkede den. den var så trat den lagde sig ned igen og så blev Eliza sur og sage Du løg over for mig den sov bare videre og jeg er ikk din ven mere du kan jo ikke lig vold Og før Sarajf nogede at sige et ord var hun væk og så  gik Sarajf rundt over hele aarhus og drån kedede sig af h til og efter lidt tid satte hun sag på en bink og begynde at græde og så kom en person og sage Hej Jeg hedder Mia hvad hedder du ?????
Jeg hedder Sarajf  Okay Hvad er der galt ??? Ja jeg har ingen venner og jeg har lige mistet min eneste ven Ej hvor søndt. skal vi være venner  Ja det ka vi da godt Sage Sarajf glad og glemte helt sin anden ven hun lige havde mistet Hvad skal vi lave ????Skal vi gå hjem til mig og hente noget brød og så gå ned til søen og fodre ænder Okay. det lyder som en god ide så hentede de noget brød og gik hen til søen så fodrede de den indtil der ikke var mere brød så sage Sarajf...............
så er kapidelet færdig håber du vild læse næste kapidel når det kommer send en kommentarer hvad du synes om det. det to rigtig lang tid at lave det.
hold humøret højt stillestinne.

3 kommentarer:

  1. hej Stillestine
    den er god

    Panda Kram
    Sarajf

    SvarSlet
  2. LØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØGN OG DU FÅR MIG TIL AT SE DUM OG OND UD NU GIDER INGEN AT LÆSE MIN BLOG MERE :(

    SvarSlet
  3. FØR VAR DER SYV OM TIMEN DER LÆSTE MIN BLOG OG NU?

    SvarSlet