mandag den 27. september 2010

det duede ikke

Kan i huske mit indlæg før det her det med slettet panda jeg kunne ikke komme ind i dag men måske kan jeg komme ind om en uge men jeg kender min bedste vinendes kode for det var mig der hjalp hinde igang med panfu så jeg heldigvis gå ind på den og hun er også guldpanda men selve pandaen er en dreng men jeg vil ikk sige hvad pandaen hedder det er hemmeligt top hemmeligt så nu hvis jeg skriver er det noget jeg har oplevet på panfu som e3n dreng ikk som en pige der hedder stillestinne men han er bare i level 35 og jeg var 45.
og hvis min panda er slettet for evigt skriger jeg men i dag prøvede jeg at lave en ny panda men min e-mail var jo igang så jeg kunne ikk lave en ny øøvv bøv
ups jeg slo lige en bøvs (hihi)

hold det heldige og uheldige humør højt
Stillestinne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar