lørdag den 2. oktober 2010

Sarajfs nye ven kapidel 3

hej alle sammen er i klar til kapidel 3 af Sarajfs nye ven/den glade pige og hendes nye ven
husk nu når Mia taler er det med lilla når Sarajf taler er det med lyseblå og når Eliza taler er det med grøn nu begynder historien

kapidel 3 sin gamle ven og sin nye ven

Når jeg kan ikk helt huske hvor vi kom fra men jeg prøver så godt jeg kan.
de gik hen til lege pladsen der var Eliza.
Eliza skyndte sig at løbe han til Sarajf og sige Undskyl jeg er virkelig ked af det og jeg skal nok lad være med at være voldig bare vi kan være venner igen du er nemlig en sød pige
Ok men lover du ingen voldige ting Ja det lover jeg faktisk har jeg heller ingen venner men sidste gang vi var sammen blev jeg bare lidt sur øøøhh ja lidt sur lidt sur det var da meget sur men jeg tar i mod undskylningen men mender du at du ingen venner har Ja Hey skal vi ikk alle sammen være venner jeg mender bedste venner Jo det var da også en framravende ide du havde der Mia Ja ikk men Eliza synes du det er en god ide ja den bedste ide nogen sinde.  Så hyggede de sig på lege pladsen i time vis men så rangte Sarajf mobil og Eliza sage Har du en mobil sejt det andede jeg ikke du havde Være stille jeg taler i telefon.
i telefonen  sage hendes mormor ZzZzZz øøhhh undskyl det jeg vil sige var ZzZzZz øøøhhh ups undskyl igen når men det jeg vil sige var at du skulle være hjemme for en time siden og din ZzZzZzZ øøhhhh mad er blevet kold og undskyl jeg helle tiden sover men jeg er så træt Og så lage hun telefonen og gik hjem ..........
Så forsætter historien en anden dag for kapidelet er færdigt
Ps undskyl Eliza du har jo sendt nogle kommentarer og det vil jeg sige undskyl for så i historien prøvede jeg at gøre det godt igen.
hold humøret højt stillestinne.
ps husk min afstemning som er vigtigt.
pps mange gange undskyl Eliza321 håber du tager imod undskyl ningen hvis du gør så skriv det i en kommentar.

2 kommentarer:

  1. unskyldning modtaget måske over drev jeg lidt men jeg kan ik li' når folk skriver sådan nogle ting om mig på deres blog

    ps ingen venner??? jeg har otte hunrede venner på panfu..og voldelig??? ja jeg ser ghost wisper men jeg kan da ik lide at se film som bare handler om folk der nakker hinanden

    SvarSlet
  2. altså Eliza321 det er jo ikke dig der med du hedder jo Eliza321 og så gjore jeg sådan at det ikkke var dig men jeg elsker når jeg er med i et indlæg på bloggen eller en afstemmning eller en historie på en blog håber du ser indlægget her.
    hold humøret højt
    stillestinne.
    ps det er ikke mig og miccel der skriver det det er bare at sidste gang jeg skrav en kommentarer brugte jeg koden til kommentaren.
    og her i min kommentar er der et billede af mit marsvin nuddi.

    SvarSlet