onsdag den 13. oktober 2010

Sang til min gode ven.

Hej alle i pjuskede pandaer.
Nu når jeg har haft en rigtig god ven i rigtig lang tid skal hun have en sang af mig.
Og det er [trommevivl] Eliza321 det er min bedste ven på panfu jeg plager alrig og ha sådan nogle venner i så lang tid for pludselig for jeg alrig dem at se igen.
Så Eliza321  du kan vælge mellem 2 en halv for en af sangene kan jeg næsten helt men et sted så kan jeg bare ikke mere sde 2 en halv sange du kan vælge i mellem er [trommevivl] og de er ikke på engelsk [trommevivl]  Lidt i fem som Rasmus seeback har lavet den anden sang er [trommevivl] Vi to som medina har lavet og den tredje som jeg kan meget af men ikk det hele [trommevivl] Glad igen som Rasmus seeback også har lavet.
jeg har en afstemning hvad folk siger så bliver det den med flest stemmer. og så for du den sang Eliza321.
Hold humøret højt
Stillestinne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar