mandag den 25. oktober 2010

Helt speacel uge eller nogle dage.

Hej alle i fest glade pandaer.
kan i gætte hvilken uge det er?
det er den helt specele (undskyl det ord kan jeg ikke stave til)
det er den helt fantasdiske uge hvor jeg laver mange ting og mange indlæg jeg skriver ikke hver dag for jeg kan ikke være på computeren hver dag
så min. 2 indlæg de dage jeg er på og max. 4 på en dag.
så min blog ser anderledes ud i lidt tid og jeg vil lave mange afstemninger.
men nu til en historie jeg skal begynde på for der var flest stemmer

Katten og rum raketten

kapidel 1 Kattens familie og drøm

Der var engang en lille kat. den hedder katrine.
Katrine havde en mor og tre  søskende.
moren var død. den første søster hed laura og var i spanien for at være mode model.
den anden søster hed sasha og var is land for at lave store is staturer.
den sidste søster hed Teresa og var stadig Danmark lig som Katrine. men Teresa hun abejdede som tjener i en 5 stjernet restorang. de var alle mulige forskelige steder den familie. og lavede alle mulige forskelige ting. og lige den da moren døde som hed  Patricia var alle kilingerne væk og så alrig hinanden igen. men nu er de ikke killinger og er et år gammle. men Katrine havde en drøm at bo oppe i det store rum der for abejdede hun på en rum station hvor hun skulle på en mision men hun ville ikke på en mision hun ville jo bo der. men hun spurte igen og igen om hun ikke bare kan bo der men svaret var altid nej. men hun blev ved men de svarede stadig nej, nej, nej, nej og atter nej.
til sidst ga Katrine op men kun for den dag for hun var blevet træt hun begynde næste dag at lægge planer..........

det var så kapidel 1 var den god?
men i afstemningen var det flest på den her. så det blev den men jeg tror der kommer 3-10 kapidler.  og vil i ikke gerne skrive flere kommentarer jeg for jo alrig nogen?når men
hold humøret højt
stillestinne.
ps kald mig bare stinne.

2 kommentarer:

  1. hej stinne

    det er en god historie syndes jeg jeg glæder mig helt vildt meget til næste kapitel jeg håber den snart kommer

    kæmpe pandakram
    mia

    SvarSlet
  2. hej Stinne
    jeg er enig med Mia(Mia2010) historien er rigtig god og jeg læder mig vildt meget til næste kapitel jeg stemte også på den jeg synes den lød rigtig spænende og det er den også blevet ind til vidre og foresten lyder det rigtig fedt med specel ugen oooog det staves sådan (spicael) tror jeg min mor sagde bare så du ved det du vidste det sikkert ikke i forvejen

    Panda Kram Sarajf

    SvarSlet