søndag den 17. oktober 2010

hvilken historie skal jeg begynde på

Hej alle i glade pandaer
jeg vil begynde på en ny historie jeg har 4 ideer menn jeg ikk hvilken jeg skal vælge
hør her nu fortæller jeg jer hvad de hedder siger hvad de handler om og så har jeg en afstemning så vælger i hvilken en det skal være.

Katten og rum raketten
den handler om en lille kat med meget stor tålmodig hed den vil gerne op i rummet og den er på en rum basse hvor den trainer til at komme i rummet. men den kommer op den vil bare ikke på mision men det skal den. men den vil bo der oppe i al evig hed og kigge på månen og være tæt på stjernerne og alrig nogen sinde lande ned på jorden igen.

så siger jeg ikk mere.

Signes store eventyr
handler om en hel almindelig pige som går i en hel almindelig pige hun vil udforske havet og sejle på de syv haves bånde. sammen med sin famille (undtaget hendes lillebror svend)
hendes mor hedder birgite og hendes far hedder Casper de har været gift i 30 år
så signe hun for en ide hvordan hun kommer ud at sejle ps hun vil ud og sejle i 3 år og vil gå på sejler skole. når men så for hun en ide hvordan hun  kommer ud at sejle og hun lægger en plan en uge senere begynder planen.

så siger jeg ikke mere

lille vampyr red på hesten
handler om en vampyr som virkelig er bange for alting som hedder en aftist
alle de andre vampyrer gøre grin af ham han græder hele tiden og så siger alle du tør slet ikk ride på en hest og han siger at han gør selv om han ikke gør tilsidst kommer han op på hesten og er ikke en aftist mere og griner af de andre begrund af at de sagde han ikke tør ride på en hest.

så siger jeg ikke mere

digte manden
handler om en så ret gammel mand som har lavet et digt han kommer op på en sene og optræder med sit digt men han siger kun øøøhhh for han har sene skrak senere kommer han op på senen og han siger sit digt uden en enste fejl.

så siger jeeg ikke mere.
det var dem du kunne vælge imellem.
hold humøret højt stillestinne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar