torsdag den 21. oktober 2010

hel specel uge eller dag og sang til Eliza

Hej alle sammen. jeg kan ikke vente til indlæg nummer 100 der er så lang tid så jeg laver bare en hygge dag eller uge men det bliver vidst en uge hvor jeg skriver så meget jeg kan og der kommer mange afstemninger og så kommer der mange andre ting. tror jeg. så jeg siger når den kommer.
skriv i en komentarer hvad i synes jeg skal gøre så kan det være jeg gør det.
og nu til sangen til Eliza der var flest der synes jeg skulle synge vi to som medina har lavet.
jeg begynder nu.

jeg har set det ske alt for mange gange før jeg har set på det alt alt for længe og jeg har hørt dig sige de ord så ofte før jeg har hørt dig sige dem alt for mange gange men du holdt dine kneb og du har taget på mig jeg har prøvet prøvet på at glemme men jeg er din og det vil jeg nok altid være
for kun hos dig der føler jeg mig hjemme.


jeg er ikke så god til kromponi for før jeg mødte dig der var jeg jo alene og jeg er stadig hved at lære at finde ud hvordan vi to kan forenes.
men selvom vi to kan hade på hinanden og selvom du virkelig kan pisse mig af så vil jeg altid være din for hæffer faen ja vi to hører sammen sammen sammen sammen
og selvom vi har helt forskeligt smag så skal det ikke skille os ad det er jo latterligt og selvom vi to skændes hver eneste dag så hører vi to samen sammen sammen sammen sammen.


jeg har siddet og spildt min tid så ofte på en en mand der behandlede mig som penge
når du siger du elsker mig som du ofte gør vil jeg gerne ta imod og bare glemme
alt det lort jeg gik i gennem før jeg mødte nej du fortjener ikke straffen for et minde.

jeg er ikk så god til kromponi for før jeg mødte dig der var jeg jo alene og jeg er stadig hved og lære finde ud af hvordan vi to kan forenes og selvom vi kan hade på hinanden og selvom du virkelig kan pisse mig af så vil jeg altid være din for hæffer faen ja vi to hører sammen sammen sammen sammen og selvom vi to har helt for skelig smag så skal det ikke skele os ad det er jo latterligt og selvom vi to skændes hver eneste dag så hører vi sammen sammen sammen sammen sammen.



det var den sang sig i en kommentarer hvis i kunne lig den og hvis jeg var god især dig eliza.
hold sang humøret højt
stillestinne.

1 kommentar:

  1. hej Stillestinne
    undskyld jeg nogen gange kommer til at skrive Stillestine men det går nok jeg synes du kunne huske den rigtig godt jeg kan omkvædet og lidt af første værs og grunden til jeg skriver kommentare er fordi du er med på min bloogliste nu

    Panda Kram ¨
    Sarajf

    SvarSlet